fridagudmundsson.blogg.se

En spännande tid väntar😊

Publicerad 2015-02-23 22:20:42 i Allmänt,

Det är nu 19 veckor sedan jag la upp nedanstående bild på Instagram och såg fram emot en minst sagt spännande resa! Nu i denna stund är det nio dagar kvar tills jag åker. Liksom allt annat, vart har tiden tagit vägen?  

En av anledningarna till att tiden har gått så otroligt fort beror på mitt liv som magisterstudent. Den senaste tiden har bestått av plöjning av vetenskapliga artiklar och grupparbete inom ledarskap, verksamhetsstyrning och företagsstrategier, skriva cv och personliga brev, prestera, leverera, mål, framtidsplaner, huvudvärk OCH resplaner. För mellan allt detta surr av prestationer och jobbansökningar så är jag bortskämd med resfeber 😃 
Jag har kommit fram till att jag just nu har lyxproblem i form av att styra upp en packlista för 5 veckor...
Eller packlista, kläder kan man köpa ;) skulle väl snarare kalla det för en check-lista: Studieintyg, visum, vaccination, resehandlingar, toalettpapper och framförallt stark magmedicin a la Gudmundsson style!

Det andra i-landsproblemet är det sociala nätverket. Sorry kompisar, men tyvärr kommer jag bli ännu mindre social under denna tid. Så jag gör ett gott försök i och med denna blogg. Har jag tid och tillåter kina-reglerna, så ska jag försöka lägga upp några inlägg här 😊

Fler resfeber-inlägg kommer😎💃





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela